• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 305
Mottagna reaktioner
7 561
Poäng
5 137
Med andra ord borde jag söka samlingslån just nu när det är så lågt :D
ja om du inte tror att betyget kommer att bli ännu bättre efter nästa uppdatering.
Hade jag ditt betyg då skulle jag söka direkt. Sliter mitt hår och inte vet hur jag ska få ihop allt just nu! Kan inte söka innan slutet av juli och det kommer ändå inte komma några erbjudanden men då har jag försökt i a f!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ansi

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 April 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
41
Poäng
147
Köpte min uc nu för 29 kr och upptäcker att Sielo kapital tagit en FULL upplysning på mig i september!!!
Har totalt 3 ff, en fr Sileo och 2 fr Sector Alarm som också tagit 2 ff när jag varit sen med betalningar!
usch!
För övrigt:
innan den senaste uppdateringen hade jag 17,7 i betyg med 5 ff och utnyttjad kredit 5008kr/5000
Efter den senaste uppdateringen i förra veckan så blev betyget 37,7 med 5 ff och utnyttjad kredit 5225kr/5000
I dag är betyget 30,6 med 3 ff och utnyttjad kredit 5225kr/5000.

Alltså återigen bevis på att övertrasserat kreditkort är förödande för betyget!

Så håll er inom ramen för den beviljade krediten och helst betala ner den om ni kämpar för att få bättre betyg!


Sileo skickade ut brev i Augusti förra året till alla sina kunder om att de skulle göra en sådan i september. Man skulle höra av sig om man ville att de inte skulle göra en sådan!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 305
Mottagna reaktioner
7 561
Poäng
5 137
Sileo skickade ut brev i Augusti förra året till alla sina kunder om att de skulle göra en sådan i september. Man skulle höra av sig om man ville att de inte skulle göra en sådan!
Ok, det stämmer då min upplysnig är fr september. Men har missat den informationen. Kommer de att ta en ny upplysning i år igen?
 

Ansi

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 April 2018
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
41
Poäng
147
Ok, det stämmer då min upplysnig är fr september. Men har missat den informationen. Kommer de att ta en ny upplysning i år igen?

Vet inte. Mejla dom och hör! De brukar vara snabba på att svara tycker jag.
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
ja om du inte tror att betyget kommer att bli ännu bättre efter nästa uppdatering.
Hade jag ditt betyg då skulle jag söka direkt. Sliter mitt hår och inte vet hur jag ska få ihop allt just nu! Kan inte söka innan slutet av juli och det kommer ändå inte komma några erbjudanden men då har jag försökt i a f!
Det är inte kul :( Behöver du samlingslån? Ibland undrar man om man e från denna planeten när man ställt till det så för sig. Hoppas det löser sig för dig. Jag kan inte begripa hur jag kan ha så bra betyg med lån på 650t
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 305
Mottagna reaktioner
7 561
Poäng
5 137
Det är inte kul :( Behöver du samlingslån? Ibland undrar man om man e från denna planeten när man ställt till det så för sig. Hoppas det löser sig för dig. Jag kan inte begripa hur jag kan ha så bra betyg med lån på 650t
Tack, det är inte kul nånstans nej, rena tortyren. Varje månad! Jag vill söka samlingslån och samla det jag har synligt på Uc, det är 15 000 kr, resten syns inte, det är Everyday+, Flexlimit och Ferratum och lite annat smått och gott.
Men du har kanske bra inkomst och inte så stort underskott?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Nja, väntat i snitt en vecka, ibland två veckor efter påminnelse, på att få ett svar från dessa. Sileo är bra på alla sätt men inte är de snabba på att svara...

Vet inte. Mejla dom och hör! De brukar vara snabba på att svara tycker jag.
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Tack, det är inte kul nånstans nej, rena tortyren. Varje månad! Jag vill söka samlingslån och samla det jag har synligt på Uc, det är 15 000 kr, resten syns inte, det är Everyday+, Flexlimit och Ferratum och lite annat smått och gott.
Men du har kanske bra inkomst och inte så stort underskott?
Nä, inte direkt, 360t och närmare 70t i underskott :( Borde inte ha det betyget kan jag tycka!
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
En förfrågan fyllde just ett halvår och jag sänkte en tiondel och två hundradelar :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp